کلمه کلیدی خود را وارد کنید

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا از آخرین محصولات نیکاتم مطلع شوید.

قایق تمام هوشمند اتوماسیون پرورش میگو

قایق تمام هوشمند اتوماسیون پرورش میگو

در صنایع آبزیان
portfolio
نام سرمایه گذار:
تاریخ ارسال:
January 1, 1970
موقعیت:
مقدار:
طراح:
درباره پرژوه

هوادهی منظم در کل استخر

با توجه به نیاز مبرم استخرها به هوادهی منظم و عدم وجود دستگاه‌هایی که بتوانند هوا را به میزان کافی و لازم به میگو برسانند، پرورش دهندگان ضرر زیادی را در دوره برداشت متحمل می‌شوند و وزن نهایی محصول آنها با استاندارد های جهانی فاصله زیادی دارد.

سیستم هوشمند تزریق اکسیژن ربات، میزان اکسیژن محلول در آب را به حداکثر می‌رساند که این امر باعث کاهش استرس میگو شده و میزان مصرف غذا توسط میگو بیشتر می‌شود و باعث افزایش وزن آنها در طول دوره رشد می‌گردد.

 

پخش یکسان غذا در کل استخر

به توجه به عرض زیاد استخرها، به دلیل پخش غذا به صورت دستی، غذا به طور یکسان در استخر پخش نشده و در نهایت در پایان دوره صید به جای این که تمام میگوها هم‌وزن و یکنواخت باشند،وزن های متفاوتی پیدا کرده و پرورش‌دهندگان را متضرر می‌سازند.

سیستم هوشمند پاششی این ربات، میزان هدررفت غذا را تقریباً ۳۰ تا ۳۵ درصد کاهش می‌دهد و غذا را یکسان در سطح استخر پخش می‌کند که باعث رشد یکسان میگوها در کل فضای استخر و افزایش میزان تولید می‌گردد.

 

 

پایش شرایط استخر

داشتن اطلاعات پارامترهای مختلف آب، ازجمله PH,EC, اکسیژن و… اهمیت بسیار زیادی در پایش شرایط استخر و محصول نهایی دارند که متأسفانه اکثر پرورش‌دهندگان یا این تجهیزات را ندارند یا از مدل‌های قدیمی که از کالیبره خارج شده اند است استفاده می‌کنند.

با استفاده از حسگرهای مختلف، پارامترهای موردنیاز توسط این ربات اندازه گیری و در هر لحظه قابل مشاهده می‌باشد که به کنترل مطلوب آنها و به افزایش تولید محصول منجر می‌گردد.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
ارتباط با تیم ما