کلمه کلیدی خود را وارد کنید

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا از آخرین محصولات نیکاتم مطلع شوید.

سیستم کنترل هوشمند اقلیم گلخانه

سیستم کنترل هوشمند اقلیم گلخانه

در صنایع کشاورزی
portfolio
نام سرمایه گذار:
تاریخ ارسال:
March 2, 2019
موقعیت:
کرج
مقدار:
طراح:
درباره پرژوه

گلخانه و سیستم کنترل اقلیم

گیاهان برای داشتن رشدی مطلوب نیاز به فراهم بودن شرایط خاصی دارند که میتوان به میزان دما -رطوبت- و شدن نوری که در معرض آن هستند و ترکیب هوایی که تنفس میکنند و حتی املاح آب و ترکیبات غذایی که مصرف می کنند اشاره کرد.

برای ایجاد این شرایط درکنارهم و پرورش و تولید گیاهان با کیفیت مطلوب به محیط هایی مانند گلخانه ها نیاز است که بتوان بر روی پارامتر های ذکر شده کنترل داشته باشیم.

با توجه به اینکه شرایط رشد مطلوب برا هر نوع گیاه متفاوت است یکی از مهم ترین چالش های پیش رو  در پرورش گیاهان گلخانه ای تامین مناسب پارامترهای محیطی همانند نور دما رطوبت و… است.

به طور کلی کنترل مداوم و دقیق شرایط محیطی  گلخانه به دلیل حساس بودن گیاهان گلخانه ای امری مهم و ضروی درصنعت پرورش این گونه گیاهان به شمار می رود که افزایش بهره وری را نیز به دنبال دارد.

 

سیستم کنترل اقلیم گلخانه شرکت کهربا صنعت اسپادان

شرکت کهربا صنعت اسپادان با توجه به سابقه ی فعالیت گسترده در طراحی تولید و اجرای سیستم های اندازه گیری و اتوماسیون سیستمی در زمینه کنترل اقلیم گلخانه طراحی و تولید کرده است که قابلیت کنترل پارامترهای حیاتی رشد و شرایط اقلیمی سالن های گلخانه با تولید انواع کشت و انواع سازه ها را دارد.این سیستم با حداقل سیم کشی و حداکث قابلیت اطمینان که با استفاده از سخت افزارهای حرفه ای و نرم افزار مرتبط فراهم آمده است با هدف برآورده سازی تمامی نیازهای یک گلخانه اعم از کنترل مانیتورینگ و ذخیره سازی اطلاعات تولید شده و قادر به کنترل کلیه ی پارامترهای محیطی گلخانه از قبیل دما -رطوبت-وزش باد- نور و گازهای اساسی است.همچنین باعث کاهش چشمگیر خطا و هزینه های نیروی انسانی و همچنین مصرف سوخت و انرژی در گلخانه ها می شود.

 

سیستم کنترل اقلیم گلخانه GHK V1 / V1.1

دستگاه کنترل اقلیم

 

سیستم کنترل اقلیم گلخانه GHK V2

 

 

سیستم کنترل اقلیم گلخانه GHK V3

 

kss

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
ارتباط با تیم ما